Rozcestník venkovních únikových her

Putování za pardubickým perníkem
Golden Star
Golden Star
Golden Star
Golden Star
Golden Star
Putování za pardubickým perníkem
Lokalita Pardubice
Délka 180 minut
Vzdálenost cca 2,5 km
Pro počet hráču 1 až 6
Hledání elixíru věčného mládí
Hledání elixíru věčného mládí
Lokalita Moravská Třebová
Délka 180 minut
Vzdálenost cca 2 km
Pro počet hráču 1 až 6
Hledání spisu Huga Wanderleye
Hledání spisu Huga Wanderleye
Lokalita Svitavy
Délka 90 minut
Vzdálenost 1,7 km
Pro počet hráču 1 až 8
Rychnovský zázrak
Rychnovský zázrak
Rychnovský zázrak
Lokalita Rychnov na Moravě
Délka 180 minut
Vzdálenost 6,5 km
Pro počet hráču 1 až 8
Závod skřítka Čendy
Závod skřítka Čendy
Závod skřítka Čendy
Lokalita Dolní Morava
Délka 180 minut
Vzdálenost cca 1,5 km
Pro počet hráču 1 až 10

Venkovní únikové hry se hrají většinou v týmech, ve kterých musí žáci spolupracovat a komunikovat. Pomocí kreativního myšlení a logické úvahy řeší různé úkoly, šifry a hádanky. Hry se odehrávají v přírodě, ve městě nebo přímo na území školy a jsou ideální k využití například na projektové dny. Veškeré naše hry jsou navrženy tak, že následují výstupy rámcového vzdělávacího programu.

Každé škole, která si zakoupí naši licenci, je automaticky zpřístupněna sada venkovních únikových her po celé České republice. Tyto volnočasové venkovní únikové hry mohou hrát žáci kdykoliv a zcela zdarma i s rodinnými příslušníky, třeba v rámci rodinného výletu.

Pedagogové mohou využívat již publikované výukové formáty, ale též vytvářet a upravovat díky jednoduchému editoru své vlastní venkovní únikové hry vhodné do kmenové třídy, školy nebo do venkovního prostředí.

Žáci využijí moderní technologie efektivně, zvýší své dovednosti v oblasti vyhledávání a kritického hodnocení informací. Učí se spolupráci a respektu. Pracují individuálně i v kolektivu. Díky možné realizaci mnohých typů úloh či her a zakomponování příběhu žák neztrácí pozornost a je motivován k dalšímu plnění úloh.

Je pro nás důležité

Edukační složka her

Hry jsou vytvořené v rámci RVP tak, aby byli žáci co nejvíce motivováni vyhledávat a propojovat různé aspekty příběhu, aby společně došli ke zdárnému konci. Informace, které zjistí z prostředí, musí prakticky využít a tím vyřešit dané úkoly. Ve hrách využíváme propojení znalostí a dovedností z několika předmětů.

Týmovost

Tým je vždy složen až z pěti hráčů, kdy je každý člen v týmu zapojený do řešení úkolů. Zároveň se žáci musí v určité části hry samostatně rozhodovat, čímž je zajištěno kompletní využití celého týmu. Hry podporují aktivitu, individuální dovednosti, fantazii a budují sociálních vazby mezi spoluhráči. Upevňují kooperaci v rámci týmu. Myslíme i na děti ohrožené školním neúspěchem, které mají dostatek prostoru k seberealizaci.

Zábava

V každé hře jsou žáci prováděni příběhem, který upoutá jejich pozornost, a díky němuž jsou přirozeně motivování k úspěšnému dokončení hry v co nejkratším čase a s co nejvíce body. Pokud se týmu nedaří konkrétní úkol vyřešit, mají možnost použít nápovědu (každá nápověda je penalizována), díky čemuž není motivace přerušena.

Gofcon Loading

Vyzkoušej si mě

Vyzkoušejte si volně dostupné materiály v mobilní aplikaci Glitr. Aplikaci lze stáhnout do mobilního telefonu i tabletu, v těchto zařízeních se veškerý obsah spouští. Jednoduchý editor pro tvorbu a úpravy funguje i v klasické počítačové verzi.